گرفتارم

مرگ افــــــــــــــــرین

در غم و اندوه عالم قبر گرفتارم
 
الهی..مرگ مبارک گردان برایم
 
  در تنهایی قبر.. تو کن مرا حمایت
   
                                                             
 
 
 
ل
 
در تاریکی و وحشت و سکوت و ماتم
 
در.. تاریکی و تنهایی قبر باش.. یاورم
 
در هنگام… جان کندن.. مولا بیا بر سرم
 
این جسم را نسوزان.. در آتشِ جهنم
 
مهر علی مولا حک شده بر دلم
 
   یارب.. شب اول قبر در انتظارم
 
فر شته ای فرست تا باشد کنارم
 
دارم زتاریکیِ عالمِ قبر و حشت
 
خدا… آسان گردان بر من این راه
 
من زجهان دیده فرو بسته بودم
 
  خود را در عالم قبر تاریک دیده بودم
 
از ترس و وحشت بیهوش گردیده بودم
 
در جواب دو فرشته لال شده بودم
 
صدای تلاوت قران شنیده بودم
نوری  عظیمی زقبرم.. آمد بسویم
 
قبرم گشاد شد ه  رویم
بهشت  ظاهر شد ه سویم 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





کشته شده در جمعه 3 آبان 1392برچسب:,ساعت 22:2 به دست مرگبار ㋡مـرگ افـریـن㋡|
######مــــــــــــــــــــــــــــــــرگ افرینــــــــــــــــــــــــــ######