مرگ افــــــــــــــــرین

اجع به نظریه باید بگم که این فقط در حد یه نظریه علمیه و من تا به حال به دنبال اثباتش نرفتم.
توی علم روانشناسی افرادی مثل فروید و یونگ و تمام شاگردان این دو با آزمایش های متفاوت اثبات کردند که انسان فقط اون چیزی نیست که به ظاهر به نظر میاد بلکه یک شخصیت درونی هم داره که به طور مستقل عمل می کنه و قدرت های خاص خودشو داره که به اون می گن ضمیر نا خود آگاه كه می تونید راجع به اون توی کتابهای روانشناسی و اینترنت مطالب زیادی پیدا کنید.
خب ما می دونیم که چیزی وجود داره به نام فوتون که به بسته های انرژی موجود در نور گفته میشه.
تا به حال کسی نتونسته بگه که فوتون ماده هست یا انرژی يا هيچكدوم!
نوع جدیدی از وجود هستش یا در واقع یک جنس جدا از ماده و انرژی هست و تا به حال اثبات شده که انواع دیگه ای هم وجود دارند.

نظريه :
چیزی که من می گم اینه که ضمیر نا خود آگاه در ذهن انسان موجوده پس چیزیه که وجود داره اما جنس اون دقیقا از سلول های بدن ما نیست. یک نوع ماده ناشناخته هستش که همراه هر انسان که متولد میشه به وجود مياد.
ما تو نظریه انیشتین داریم که اگر با سرعتی بالاتر از سرعت نور حرکت کنیم می تونیم در زمان سفر کنیم و این نظریه اثبات شده اما هیچ ماده ای نمی تونه با سرعت نور حرکت کنه چون به انرژی تبدیل میشه اما اگر ماده نباشه چی؟
از این به بعد می تونیم به ضمیر نا خود آگاه بگیم روح که نوعی کاملا متفاوت از وجود هستش روح قادره با سرعتی بسیار بالاتر از سرعت نور (بينهايت) حرکت کنه و این قابلیت به اون امکان میده که همزمان در چند جا یا حتی در چند زمان متفاوت وجود داشته باشه و وقتی انسان ارتباط کوتاهی با اون ضمیر برقرار می کنه اون تصاویر رو می بینه.
و در مورد زندگی پس از مرگ باید بگم اون چیزی برای ما اتفاق میوفته که ما به اون باور پیدا کردیم و قبولش کردیم برای همینه که اکثر افرادی که از مرگ برمیگردن طبق منطقه جغرافیایی و مذهبی چیزای متفاوتی میبینن و بچه ها هم همین طور.
می دونم تو ضیحاتم قانع کننده نبود اما این رو هم باید بگم که نوشتن یک نظریه به طور خلاصه کار هرکسی نیست و من هم تو این امر ضعف زیادی دارم.

 

کشته شده در جمعه 3 آبان 1392برچسب:,ساعت 21:43 به دست مرگبار ㋡مـرگ افـریـن㋡|
######مــــــــــــــــــــــــــــــــرگ افرینــــــــــــــــــــــــــ######

روح چيست؟
آيا قابل ديدين يا لمس كردن است؟
اصلا وجود دارد ؟

هرگاه نقطه اي از بدن درست عمل نكند يا درد داشته باشد از طريق سيستم عصبي بدن متوجه آن ميشويم و ميتوان با آزمايشاتي به وجود آن پي برد.
ولي وقتي به طور عميق غم را در وجودمان احساس مي كنيم و هيچ كس نمي داند ،
چگونه مي فهميم كه غمگينيم.
به وسيله سر ، دست ، يا پا؟
چه كسي يا چه چيزي است كه غمگين است؟
آيا حقيقت انسان روح است؟
روحي كه در دنياي مادي در جسمي از جنس ماده دميده شده است؟

***

روح به عنوان حقيقتي مطرح است كه هيچ گاه از بين نمي رود و در زمان مرگ از جسم جدا مي شود شود البته اعتقادي مبني بر اين وجود دار كه روح انسان هنگام خواب نيز از او جدا مي گردد و در عالم رويا سير مي كند.

اگر اين اعتقاد را قبول كنيم پس احتمالا وقتي جايي هستيم كه چند نفر خوابند شايد بتوان روحشان را كه بيرون از بدنشان است حس كرد! گاهي در خواب شخصي را ميبينيم كه آن شخص آن لحظه بيدار است پس چگونه او كه روحش در خواب ماست بدون روح زنده مانده است؟
احتمالا اين عقيده ناشي شده از تفكري سطحيست.

البته عقايدي ديگر وجود دارد كه مي گويد ارتباط روح و جسم هنگام خواب به طور كامل قطع نمي شود و يا اينكه روح از بند زمان و مكان رهاست و در يك زمان مي تواند در چندمكان باشد.

اينكه حقيقت روح چيست ، هنگام خواب چه مي شود و پس از مرگ كجا ميرود از مسايلي است كه همواره با جذابيت و شايد هيجان و ترس دنبال مي شود.
احتمالا شما هم داستانهايي در مورد ارواح مهربان يا يا ارواح خبيث ، شيطاني يا روح هايي كه بين دنياي زندگان و مردگان سرگردانند شنيده ايد.

کشته شده در جمعه 3 آبان 1392برچسب:,ساعت 21:39 به دست مرگبار ㋡مـرگ افـریـن㋡|
######مــــــــــــــــــــــــــــــــرگ افرینــــــــــــــــــــــــــ######

محققانی که در مورد ماوراء الطبیعه و خصوصا ارواح و اجنه تحقیق می‌کنند، می‌گویند که یکی از مکان‌هایی که می‌تواند مملو از ارواح سرگردان باشد زندان آلکاتراز در سان فرانسیسکو است که تعداد کسانی که از آنجا زنده خارج شده‌اند انگشت‌شمار است.
نیروهای امنیتی که از سال 1946 تا 1963 در آنجا مشغول به کار بودند و همچنین کارمندان زندان که به همراه خانواده‌هایشان در این جزیره زندگی می‌کردند ادعا می‌کنند هر روز صداهای عجیبی مانند ناله کردن و فریادهای دلخراش از سراسر زندان به گوش می‌رسید.


این زندان به مدت 29 سال محلی برای نگهداری معروف‌ترین جنایتکاران دنیا از جمله ال کاپو ن بود. زندانیان آلکاتراز شکنجه‌های شدیدی می‌دیدند تا به کار‌های خود اعتراف کنند. آنها مجبور بودند روی سنگ‌های سرد و چسبیده به هم، شب را به صبح برسانند و در اتاق‌های تاریکی نگهداری می‌شدند که حتی روزنه‌ای از نور نداشت. این زندان در سال 1963 به دستور رابرت اف کندی برای همیشه تعطیل شد.

کشته شده در جمعه 3 آبان 1392برچسب:,ساعت 12:12 به دست مرگبار ㋡مـرگ افـریـن㋡|
######مــــــــــــــــــــــــــــــــرگ افرینــــــــــــــــــــــــــ######

 

                                                        

 

يکي ديگر از مکان هايي که ادعا مي شود ارواح و اشباح زيادي در آنجا رفت و آمد دارند، کاخ
همپتون در انگلستان است. ادعا مي شود مدارک زيادي مبني بر ديده شدن ارواح در اين
مکان و همچنين شنيده شدن صداي پاي شاه هنري هشتم تا به حال به دست آمده است
که همين امر باعث مي شود تا هر روز صدها نفر بازديدکننده براي ديدن اين کاخ اسرارآميز
به اين مکان بيايند. در حدود 500 سال قبل شاه هنري به همراه پنج همسرش در اين کاخ
زندگي مي کردند. مشهورترين شبح قصر متعلق به همسر پنجم پادشاه، کاترين هاوارد
است. او دختر 18 ساله اي بود که در سال 1514 به عنوان همسر جديد پادشاه، به قصر
همپتون وارد شد اما فقط يک سال از ورود او به قصر گذشته بود که رفتار ناشايست او
زبانزد خاص و عام شد. او دائم در امور کشوري دخالت کرده و با همدستي افراد طالب
قدرت، نقشه قتل پادشاه را در سر داشت. همين امر باعث شد تا شاه دستور دستگيري او
را صادر کند اما او از دست سربازان فرار کرده و خود را به شاه رساند تا از او طلب بخشش
کند ولي شاه به او توجهي نکرد و سربازان در همان حالي که ناله و گريه مي کرد او را
کشان کشان بردند و 

و اعدام کردند. از آن زمان ادعا می‌شود که هر سال درست در همان روز و در همان تالار، صدای زنی می‌آید که با فریاد گریه می‌کند. این تالار امروزه به نام تالار ارواح شناخته می‌شود. گفته می‌شود روح او تا به حال بسیار دیده شده است اما به خاطر اینکه دائم به این سو و آن سو می‌دود، کسی نتوانسته است از او عکس بگیرد ولی کسانی که او را با دقت دیده‌اند، می‌گویند موهای بلند و به هم ریخته‌ای دارد که صورتش را پوشانده است.


شبح دیگر، مربوط می‌شود به ملکه جین سیمور که در سال 1537 پسری به دنیا آورد و تنها یک هفته بعد از تولد فرزندش از دنیا رفت. او در حالی که با لباسی سفید و شمعدانی در دست در کاخ پرسه می‌زده، دیده شده است.


از اشباح دیگری که با ایجاد سر و صدا کاخ همپتون را که روزی یکی از زیباترین قصر‌های انگلستان بود، به مکانی رعب‌آور تبدیل کرده‌اند می‌توان به شبح اسقف اعظم لاوود اشاره کرد که در کتابخانه به دست افراد ناشناس سر از بدنش جدا شده بود.


روح او طوری دیده شده است که سرش روی زمین می‌غلتد و دائم صدای فریاد او به گوش می‌رسد. همچنین شبح سیبل پن، ندیمه پسر هنری است که در سال 1562 از دنیا رفت و در حیاط قصر به خاک سپرده شد اما هیچ کس از مکان قبر او اطلاع نداشت تا اینکه در سال 1829 هنگامی که کلیسای قصر تخریب شد قبر او نیز نمایان شد. از آن تاریخ به بعد ادعا می‌شود شبح سرگردان او هم در قصر دیده شده است. یکی از مدارک موجود که برخی محققان تلاش می‌کنند بوسیله آن وجود این اشباح را ثابت کنند، تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین‌های مدار بسته قصر است. این تصاویر، شبحی را نشان می‌دهند که در حال باز و بسته کردن درهای قصر است. این تصاویر توسط بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی نیز نمایش داده شد. دکتر ریچارد ویسمن، روان‌شناس و عضو هیات علمی دانشگاه هرد فوردشایر در این رابطه می‌گوید: «ارواح واقعا وجود دارند اما این فیلم همچنان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا صحت یا ساختگی بودن آن اثبات شود.»

کشته شده در جمعه 3 آبان 1392برچسب:,ساعت 12:5 به دست مرگبار ㋡مـرگ افـریـن㋡|
######مــــــــــــــــــــــــــــــــرگ افرینــــــــــــــــــــــــــ######